10 år

I år är det tio år sedan jag och Mikael träffades. Det känns så konstigt att säga det högt för det låter som en evighet och därmed som att vi är lastgamla. Ett decennium tillsammans... 

Vi har ju självklart varit med om massor men på något sätt känns det som att vi inte rusat iväg allt för mycket mot pensionen utan använt våra år på ett härligt sätt. Då vi varken sitter på miljonlån, villa, barn eller avbetalning på kombi så upplever jag oss som ganska unga i sinnet (förutom att jag vägrar gå på krogen och somnar vid 22.00 varje dag). Vi har liksom allt det där vuxna och roliga framför oss. Få barn, gifta oss och köpa vuxenbostad. 

Igår när jag rensade ut garderoben så hittade jag en gammal plånbok och små lappar från en annan tid. En tid då jag uppenbarligen gav ut kärlekskunponger. Känns som en vana jag ska ta upp igen. Vissa saker blir ju inte dåliga bara för att de är tio år gamla...
På kärlekskunpongernas tid.

Kommentarer
absolut inte Mikael... säger:

Snygg han var i hår ändå... ;)

2016-03-15 | 14:35:18
Anonym säger:

absolut inte Mikael: 😂😂

2016-03-15 | 20:53:27
Svärmor säger:

Snyggingar båda ❤️❤️

2016-03-15 | 20:54:44
Sofia säger:

Shit är det redan 10 år!! Tiden går
så fort, känns som det var igår ni träffades 😘

2016-03-17 | 03:27:42
Terre säger:

Så fina sååå 😍

2016-03-17 | 08:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback