Semester del 2

Sista jobbveckan gick ganska snabbt ändå och äntligen blev det fredag. Som jag önskat fick jag lov att skåla in min semester del 2 på Levatines uteservering. Vilken tur jag hade att jag fick lov att göra det med Mikael och finaste Rebecka!

Helgen har ägnats åt att förbereda första semestervecka som ska tillbringas i de norska fjällen och hos tante Mona i Eikefjord. Samtidigt har Mikael tävlat i Crossfit. På King River Throwdown i Kungälv krigade han och vapendragaren Sara i dagarna två.

Efter en lååång bilresa har vi äntligen landat i Norge. Nu väntar tre fjäll i olika storlekar som ska bestigas.

Florø <3


Kommentarer
Svärmor säger:

Ha en härlig vecka o ramla nu inte ner från nått berg! 😜💋❤️

2016-07-19 | 14:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback