Baksmälla!

Jag tror inte att jag har nyktrat till ordentligt efter 2015. Det var som att året tog slut innan jag var riktigt beredd och plötsligt var det 2016 och jag kände mig lite vilsen. 

Alltså inte vilsen för att det är 2016 men året som ligger bakom oss var så himla bra och nu sitter jag här med ett helt tomt år framför mig och vet inte riktigt vad som händer. Medan andra redan har startat och planerar för fullt eller packar sina väskor för årets första resa så hänger inte jag riktigt med. 

Jag kanske bara ska få låta det börja så att saker kan få ske istället för att klamra mig fast vid det gamla som var. 

Hittade fjolårets bild på första utefikan och kom att tänka på att det är ju allt detta som komma skall. Härligt! Fokus på härligt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback