Vardagslyx!

Efter en lång dag ligger jag nu i min enormt stora säng på Clarion Hotell i Örebro. I morgon väntar gemensam planeringsdag med örebroarna och stockholmsgänget på Yrkesintro. 

Det gäller att ta vara på tillfället så jag hade kollat upp hotellet innan och vad det hade att erbjuda. Så när vi kom fram med tåget gick jag in på ICA och köpte lite brie och kex innan jag åkte upp till relaxavdelningen. I minigymmet rodde jag först 4000 meter innan jag tillät mig en stund i bubbelpoolen. Helt ensam på stället var det bara att sjunka långt ner, slappna av och njuta av utsikten över Örebro. 

Väl uppe på rummet har jag nu mumsat på ost och kex innan jag kröp ner i min stora säng. Här kommer jag sova gott och bäst av allt, i morgon får jag HOTELLFRUKOST! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback