Vann Spa

I helgen packade vi väskan för en natt på Vann Spa. Jag har varit där en gång förut med mamma och minns att det var helt ok men jag var inte jätteimponerad.

Vilken tur då att pappa gav oss ytterligare en vistelse i julklapp så att jag kunde få åka dit och ändra min uppfattning. 

De hade styrt upp stället lite vilket gjorde att vi fick en helt underbar stund i spat direkt när vi kom. När jag låg i det varma vattnet i "skogsrummet" kände jag att jag slappnade av totalt i hela kroppen, minns inte när det hände sist.

Sen gick vi upp och tog det lite lugnt på rummet med bubbel, ost, kex och lite serier (det regnade ute annars kanske en promenad hade varit fint) för att sedan avnjuta en trerätters på kvällen. Maten var god, vällagad och med en personal som var trevlig och kunnig. Dessutom hade frukosten dagen efter det där lilla extra vilket gjorde att vi åkte därifrån ett snäpp mer avslappnade och mycket nöjda! 

En julklapp som var precis vad vi behövde just nu, tack pappa och Anneli. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback