Drömma!

Min andra hobby som jag lägger mycket tid på förutom Crossfit är att planera mina drömmar. 

Jag älskar att samla bilder till mitt framtida bröllop eller kika på sommarhus på Hemnet som jag sen renoverar i fantasin. Slår ut väggar och målar allt vitt och grått. 

Men mest av allt så gillar jag att planera resor. Oftast när de förvandlats från dröm till verklighet men ibland finns det inte utrymme för en resa. Det behövs istället sparas pengar och trilla runt i IVF-karusellen. 

Men man kan väl få drömma och planera för en annan tid. När pengar finns och vi är har tröttnat på IVF eller är tre. 

Då kan man ta en månad och åka till Nya Zeeland. Man kan välja ut 4 platser på sydön och där man hyr ett litet hus och bor en vecka var. Kanske snöar man in på hus som erbjuder badkar med utsikt. Det vore väl något! Den tar vi! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback