Helgen

Har haft en ganska späckad helg med många fina vänner vilket gör att den svischat förbi extra snabbt. Ligger här i sängen och ska sova för att orka med morgonpasset i morgon men känner mig inte helt redo att släppa helgen. 

I fredags åkte vi till Vänersborg och blev bjudna på middag hos Henrik och Carro. Jonas och Annika var också där och deras 5 barn (alltså 2 respektive 3 var), För första gången fick vi se Carro och Henkes lägenhet vilket är en riktig skönhet i Vasaparken Vänersborg. Gammalt regemente (och ev mentalsjukhus) ; ) med en takhöjd och stora underbara fönster som man bara drömmer om. För en sekund kunde jag tänkt mig att flytta till Vänersborg...

I går träffade jag Rebecka, Magnus, Nelly och den färskaste familjemedlemmen Edda. Inte ett enda kort tog jag förutom på outfiten som jag gav bort. Älskar pingviner! Sötnosen blir nog fin i de här! 

Idag har vi städat som bara den (speciellt då jag fick för mig att minirenovera i går efter besöket hos Rebecka), sprungit intervaller och självklart besökt pappa! 

Finaste pappa för några år sedan med sitt äldsta barnbarn Elin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback