New York - dag 5

Idag hade vi en extra dag över till att bara hänga. Efter en rejäl frukost bestämde vi oss för att åka tillbaka till den plats vi uppskattat mest under veckan och det är The High Line. Då New York stundtals är väldigt intensivt kändes det bra att få lite lugn och ro. Gick förbi Billy's Bakery på vägen och köpte cheesecake för en liten picknick. 




Strosade runt i de delar vi inte hann med i måndags och satt länge och njöt av solen (och pinnglass) 
Då jag inte hittat så mycket att shoppa bestämde jag mig som sista utväg att kila in på H&M. Känns inte helt rätt när man åkt hela vägen till USA men de har en 4 våningsbutik på 5 Avenu som lockade. 


Gick in och plockade med mig några plagg lite spontant. Provar och alla sitter perfekt. H&M eller inte, skit samma! Så mu har jag shoppat svenskt i New York. 

P.s hittade lite på Forever 21 också så resan är räddad! D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback