Tomt på loppisfynd

Idag har jag varit runt på massa loppisar i Göteborg med mamma och Peter för att hitta gamla härliga möbler till lägenheten. Målet var att hitta en sån här till köket men...
...idag var inte min loppisfynddag...

Har också varit i en mer mordern möbelaffär och ritat upp vårt nya kök. Lite finslip på ritningen och så tror jag att vi är i hamn. Nu ska det bara köpas, fraktas hem, montera ner det gamla och upp med det nya. Men vad fint det kommer bli! 
Men vi tog en liten paus i lägenhetsfixandet och bjöd Lisa, Marie, Frida och Terre på semlor. Fick plocka ihop lite porslin som jag hittade i en av lådorna men första officiella besöket i vår nya lya är gjord! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback