Överleva!

Första veckan efter semestern har enbart bestått av att överleva. Någon frågade mig i måndags vid lunch om jag led av jet-lag men jag kände mig helt ok. På eftermiddagen gick jag in som i en dödstrött-inte-redo-efter-semester-bubbla och har inte kommit ut sedan dess. Det är visst inte acceptabelt att varken sova middag eller förvänta sig beställd mat när hungern sätter in är hemma i Sverige-vardagen...

Men i går fyllde Mikael år och det blev ett trevligt avbrott i bubblan. Vi åt semla till frukost och gick på resturang efter jobbet. Sen var jag tvungen att gå lägga mig kl 20 för kropp och knopp la av efter så mycket festlighet. 
Grattis älskling! ❤️

Så nu väntar vi bara på helg så att man kan få sova och vila från jobb och all den träning som jag självklart tryckt in min första vecka i verkligheten (bra där...) Och då ska jag ur efter-semester bubblan! 

Kommentarer
Mona säger:

Gratulere med over stått fødselsdag:)

2014-01-17 | 11:57:15
Cicci säger:

Tack Mona! : )

2014-01-18 | 23:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback