Dålig start

Vilken dålig dag jag haft idag! Det mesta har jag försatt mig i själv och hela dagen rullade på i en negativ spiral.

Sista 45 minutrarna hade jag dock coachningssamtal med en utomstående person som hyrts in för att vi ska få en ännu bättre arbetsmiljö. Focus på positivt tänkande och förmågan att förstår att jag själv kan styra min situation. Nästan lite komiskt att det låg precis idag för min del. 

Jag tyckte samtalet gick bra och jag kunde tillsammans med min coach konstatera att jag är på en bra plats i livet just nu. Jag mår bra och det påverkar mitt jobb. MEN jag måste lära mig ta lite lättare på livet och inte fastna i negativa saker när de väl händer. Fick hemläxa som var lagom flummig men jag kör all in och tror på det här så får vi se om jag kommer ut som en lyckligare och mer harmonisk människa på andra sidan.  

Denna bild la jag upp på Instagram i morse:
Positivt tänk va det va?! : ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback