Barca

Ni är säkert trötta på mitt eviga tjat om att jag ska åka till Barcelona. En vanlig weekend till en stad som miljoner besöker varje år. Inget märkvärdigt.

Men det är det : ) Det är så mycket mer än jag kan förklara här. Bara tanken på att jag och mina tjejer ska tillbringa 5 dagar där tillsammans får fjärilarna i magen att fladdra.

Mycket har hänt på vägen med allt från evigt strul av bokade biljetter, knän som opererats och vägrar läka, bebisar som fötts och mammor som kämpar med att lämna till äkta makar som går och bryter benet och kräver omvårdnad : ) Vi åker i olika omgångar men i morgon kväll sitter hela gänget samlat och tar ett glas vin det har jag bestämt!

Så jag, Marie, Terre drar i förväg och häller upp i glasen. Ses i morgon tjejer!

MOT BARCA!


Kommentarer
carro säger:

Alltså hur kan man bli trött på barcapratet? Det är ju det jag lever genom! Bring it on. Mycket och mer tack.

2013-05-23 | 10:44:32
Cicci säger:

Nu kommer det istället bli ett evigt tjat om "åh vad underbart det var..!!"

Det var helt sjukt grymt!

2013-05-28 | 09:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback