Helgdepp

Efter att ha tillbringat en jättemysig fredag med Rebecka och hennes fina lilla mage så vaknade jag på lördagsmorgonen med ett otroligt dåligt humör. Sedan dess har det suttit som berget! Känner mig barnsligt sur och grinig och vägrade till och med att prata med Mikael under lördagskvällen för att saker och ting inte blev som jag ville.

Är irriterad över att jag inte får äta vad jag vill, att det snöade i natt och att solen sen sken mig rakt i ögonen. Att jag inte varit ute och sprungit i helgen och för att jag blev tilldelad en kropp som för evigt måste tränas så jävla mycket. Att jag inte hade en femma till vagn när jag skulle handla och för att de hade slut på sesamfrön. För att jag inte kommer igång med alla mina syprojekt och för att vi aldrig tycks verka flytta. För att min paleokladdkaka smakade sådär och för att jag inte får en plats på morgonpasset i morgon. Att jag måste köra morgonpasset i morgon och att jag sedan förväntas gå till jobbet och vara trevlig.

Hur ska det här gå och vad har hänt med mig..?!


Kommentarer
Rebecka säger:

Man fåååår vara sur! Det är riktigt gött att vara sådär barnsligt sur ibland. Du är inte ensam :-)

2013-03-17 | 22:39:34
Terre säger:

Jag håller med Rebecka! Du är verkligen inte ensam och bäst av allt är att förr eller senare kan man sitta på bussen i sin ensamhet och le fånigt över hur gött barnslig man fortfarande tillåter sig själv att vara! :)

2013-03-19 | 22:44:08
Cicci säger:

: D Nu är jag barnsligt glad istället. Hoppas det varar! : )

Tack för att ni finns! <3

2013-03-22 | 22:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback