aj, aj, AJ!

Nu är det officiellt; jul och nyårs uppehållet från träningen var för lång...

Vad beror träningsvärk på?

När musklerna inte är vana vid belastningen de utsätts för, som hos otränade eller idrottsmän efter längre uppehåll från fysisk aktivitet.

Jag var tvungen att googla hur man lindrar träningsvärk för det här är det sjukaste jag varit med om. Det är över HELA kroppen och jag kan inte gå längre. Ska ju börja jobba på ett nytt jobb i morgon och de kommer ångra sig när de ser mig... : )

Nu blir det att leta upp en bastu eller tvinga mig genom en plågsam massage av Mikael. Men först lite bio, det kanske också hjälper?! Lärdom, sluta aldrig träna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback