Nedräkning!

Mitt uppe i allt har jag tappat min resefeber! Varit mest stressad över att det är så kort tid kvar tills vi ska åka...

Det blev så konstigt, först blåste min drömö bort och hela bilden av vad resan skulle bli förändrades. Personer som känner mig väl vet att jag kan bygga upp höga förväntningar på saker som jag längtar till. Ibland blir det så stort att det sen blir svårt att uppfylla alla förväntningar. Jag försöker jobba på att ha en mer lättsam inställning till livet och då och då lyckats jag men stundtals är jag bara som jag är. 

Malapascua var ön som bara fanns i min fantasi innan jag hittade den i verkligheten. Och fast vi beslutat att åka dit ändå efter tyfonen så sörjer jag lite att jag inte fick uppleva den som den en gång var. Så all engeri lades på att dölja att jag var lite besviken...

Sen köpte vi lägenhet och jag hann inte med att tänka alls. Vi är självklart fortfarande mitt uppe i allt här hemma men dagarna räknas ner och hur jag än känner så är vi snart där. 

Så idag har jag istället bara försökt tänka på vad underbart vi ska ha! Besviken eller inte så har vi två helt oskadda öar och en kanske lite sargad framför oss. Sol, bad, god mat och värme. Ingen disk, tvätt, handling eller Iris Hadar. Nu pirrar det lite i magen...



Jag snart!


Kommentarer
Marie säger:

Hallå.. Du glömde det viktigaste! Sol, bad, god mat och värme, och VÄNNER =)För ni skulle bara våga att ändra reserutt och skita i att komma till Boracay.

2013-12-06 | 08:09:32
Bloggadress: http://momarorie.blogg.se
Cicci säger:

Oooppps! Glömde jag berätta att vi bytt ut er...?!

Nej!! ☺️ Semester med finaste vännerna, kommer bli legendariskt!

2013-12-06 | 12:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback