Korean Air

Tuffaste turen på resan till Filippinerna är gjord. 11 timmar från Paris till Seoul satt där den skulle. Känns som man blivit överkörd efter försökt sova sittandes. 

Spatofflorna var faktiskt riktigt sköna! 

Men nu är vi i Sydkorea och även om jag bara sett flygplatsen är detta ett land som helt klart kom upp på listan över framtida resemål! Allt är så spännande här och jag förstår ingenting av vad någon säger (även när de pratar engelska) men med ett leende kommer man långt! 

Lunchen var dock suspekt. Tjocka nudlar och annat jag inte kunde identifiera. Som tur var hittade jag en gammal banan i väskan så överlevde det här också. Nu väntan inför sista flyget till Cebu. Där väntar en natt i storstaden innan stranden! 

Kommentarer
Jonas säger:

Jag byter 5 timmar med barn till grekland mot 13 timmar till Seol any given day
Nä skoja bara, tufft pass att sträcka

2013-12-22 | 21:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback