Årskrönika

Året som gått...
Startade med en resa till London med mamma. 

Jag & Iris blev ett!

Mikael körde sitt första Crossfitpass...


...och jag fick någon att dela min passion med! 
Nelly kom! 

Jag blev 30...

...och firade det med en resa till Barcelona med de bästa vännerna. 

Sverige hade bästa sommaren på år men jag envisades att åka till platser där solen inte sken...

...underbara regniga Florø...

...och blåsiga vackra Gotland.
Men vi botade det hela med att köpa en resa! 

Gick på massvis av visningar, och vann en budgivning! 
Sålde mitt hem...

...och fick ett nytt! 


Och när du läser det här så avslutar jag året såhär! 

Gott Nytt År! 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback