Lördag på Liseberg

Ursprungsplanen var att hålla helgen fri från aktiviteter så att vi åtminstone skulle komma ett steg fram i vårt lägenhetskaos (ni kan inte ana hur vi lever bland målarburkar och maskeringstejp). Den misslyckades helt när Jonas och Annika plötsligt skulle till Liseberg med ganska nyfödda Ebbe (som jag inte träffat) och Theres bjöd in på lunch i morgon. Jag vill så gärna bli färdig då det stressar mig en aning att bo där jag inte trivs men man kan inte säga nej till vänner man inte fått träffat som man vill på två år. Så vi ses, snussar ny bebis, äter lunch och ser på allt för långa fotbollsmatcher och lovar oss själva att nästa helg då är det andra bullar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback