Förlovningsbilder

Nu har äntligen våra förlovningsbilderbilder kommit som vi tog med Hanna för några veckor sedan. Tanken att ta bilder väcktes när jag blev fotograferad tidigade i somras och det slog mig att jag är aldrig här i livet någon mer gång och när jag sitter där på ålderns höst kan det vara trevligt att minnas hur det var som nyförlovad... Vi hade
inga fina bilder på bara oss så det ändrade vi på en augusti i Botaniska : ) Bjuder på favoriterna...
 
 




Fotograf: Hanna Fredin
tanthanna.se
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Svärmor säger:

Oh, så vackra bilder!!<3 Vad ni e fina! Ser dem som vanligt genom en dimma av tårar:) Kram

2012-09-05 | 16:15:13
Madde säger:

Vilka fina bilder på er =)

2012-09-09 | 18:39:03
Bloggadress: http://www.mwsfoton.blogg.se
Cicci säger:

Tack Madde!

Och tack svärmor, kan tänka mig att det kom en tår. Inte så ovanligt i ditt fall... : )

2012-09-09 | 20:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback