Söndag - hotellfrukost & bästa arbetskamraterna!

Idag satt hotellfrukosten riktigt, riktigt gott efter gårdagen. Att sova på hotell behöver inte bli så dyrt men är väldigt mysigt. Strosade på stan efteråt och försökte köpa vinterjacka till Mikael men han hade allt för mycket beslutsångest. Så blev klockan äntligen två och jag fick åter igen kramas med två av mina favoritpersoner. Maria och Gülcan var de som fick tiden på Manilla att bli så fylld av fina minnen. Var väldigt nyfiken på hur de har det idag och blev lite tårögd när vi pratar om tiden som varit. Saknar dem varje dag så skönt med en liten dos av det förflutna (önskar bara jag tagit en bild men tiden bara flög iväg och jag glömde...)

Helgen har varit över all förväntan! Allt flöt på bra och vi fick träffat dem som vi önskade och med lagom mycket Stockholm är vi åter igen på hemmaplan. Folk frågar när vi ska flytta tillbaka och svaret blir att jag älskar Stockholm men med familj och vänner är Göteborg hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback