Prioritera : (

Idag gjorde jag någonting tråkigt. Jag prioriterade och det är aldrig roligt. Tjejerna träffades för en fika och jag valde att träna istället. Så himla tråkigt men just nu är det sånt tryck på passen att avbokar jag så finns det inga andra tider. Och jag kämpar fortfarande med att försöka komma upp i fyra pass i box per vecka. Hatar ju att missa saker och dessutom är Marie en hejare på att baka de mest fantastiska sakerna så dubbel : ( Men passet var skitgrymt med kettlebells, boxjump, wallball och armhävningar så jag får vara nöjd med mitt val. I morgon är min "lediga" dag från träningen och den ska jag tillbringa på tippen för att få ordning i källaren. Prioritering var det va..!?

Så trött att jag inte ens orkar göra tummen upp ordentligt : )


Kommentarer
Carro Lager säger:

Fick lära mig en ny mening förra veckan..
Att säga nej till något.. - det kan även vara ett JA till sig själv :)

Jag måste lära mig de...
Skit duktig är du!!!

2012-10-08 | 23:42:51
Cicci säger:

Så kan det nog vara ibland Carro, det ska jag ta med mig! : )

2012-10-09 | 11:42:31
lisa säger:

Vi saknade dig! Ses nästa vecka, ska bli hur trevligt som helst! kram

2012-10-09 | 19:40:56
Bloggadress: http://lisasgodbitar.se
Cicci säger:

Det tycker jag med Lisa! : )

2012-10-10 | 17:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback