Skavsår!

img_2608 (MMS)

Idag har varit en sån sjukt slapp dag på jobbet. Skönt ibland men kan bli lite långtråkigt. Efter jobbet åkte jag till SATS och mötte upp Melihat för ett nytt pass som heter ViPR. Man gjorde olika explosiva rörelser med en 6 kg tung "stock" i tempo. Det var sådär... Kände att inte tekniken satt till 100% och att instruktören kunde förklarat mer. Men vi kör några gånger till och ser om det fastnar. I slutet var det magövningar och då kände jag mig lagom hardcore när jag fick hoppa över det då jag har ett stort skavsår ovanför rumpan (och inte kan sitta på svanskotan) eftersom jag gjorde 150 situp på golvet igår. Skam den som ger sig bara för att det bränner lite! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback