2012 års första utmaning!

Nu är min första utmaning för 2012 färdig! Såg att det var många andra som siktade på magrutor i år och jag vet att jag skrev det lite på skoj i ett annat inlägg. Men tror faktiskt inte jag underskattar mig själv när jag säger att det är lite för ambitiöst för mig just nu. Till mitt första delmål har jag istället 8 veckor på mig att:

  • klara av minst två chins (kunna lyfta mig själv)
  • träna minst 25 pass
  • minska 3 cm i midjan
  • första månaden ska dessutom vara sockerfri (med undantag för Mikaels födelsedag)

Nu kör vi! =)

 

P.s Vi hade det toppen på nyår men jag tog inte en enda bild så det blir inget inlägg om det... =( D.s


Kommentarer
carro säger:

Låter bra! Grymt peppad nu!

2012-01-02 | 20:34:47
Rebecka säger:

Åh, blir också väldigt sugen. Kanske ska man önska sig en PT i 30-årspresent?

2012-01-02 | 22:54:11
Terre säger:

Man blir ju lite sugen på att orka med i ditt tempo asså... Ska se vad jag kan klura ihop för bra utmaning till mig själv :)

2012-01-03 | 09:50:01
Bloggadress: http://alltochingentingmestingenting.blogg.se/
lisa säger:

Jag tror jag har siktat lite högt också men försöka kan man ju alltid =) kram

2012-01-03 | 15:30:04
Bloggadress: http://lisasgodbitar.blogg.se/
Tess säger:

Detta fixar du galant vännen, jag tror på dig!!

Min utmaning är att lära mig spela gitarr! =)

2012-01-03 | 19:22:02
Cicci säger:

Ja, Rececka gör det! Det bästa jag gjort!



Terre du bor ju med träningsmonstret nr ett, bara att tvinga dig upp vid 05.00 på morgonen och köra!



Vilken rolig utmaning Theres! Gilla!

2012-01-03 | 19:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback