Kära Västtrafik

Vi har ingått ett avtal du och jag. Jag ger dig pengar och du kör mig dit jag vill (ungefär). Men fast jag pungar ut flera hundra i bestämd ordning varje månad så känns det som du bara förpestar mitt liv. Idag när jag skulle iväg och träna tog du mig inte till Almedal utan lät mig sitta på Götabron tills jag missade min avtalade tid och fick därför vända hem igen. 1 1/2 timme av mitt liv åt skogen. I morgon tvingar du mig upp 30 minuter tidigare än vanligt för att det inte finns någon buss som åker när jag behöver. Älskar att sitta på jobbet 20 min innan jag stämplar in kl 06.00!

Tänker dessutom skylla chokladkakan jag tryckte i mig på dig för att jag blev så hungrig och sur.

Dra åt pipsvängen skit bolag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback