Mycket lojal!

img_2935 (MMS)

Alla frågar om jag ska åka hem och börja plugga igen men jag har envist sagt att nästa utbildning jag hoppar på ska va den rätta och jag har inte bråttom. Men så sitter man och söker jobb som man själv inte tror att man ska få och plötsligt har jag snubblat över en ettårig YH utbildning. Var bara att ringa mamma och be henne dyka ner i flyttlådornas kaos i Blå staden och leta upp mina gamla betyg och intyg. Ler när jag läser om mina gamla jobb, det har blivit en del genom åren. Nyttigt dock att jag idag blivit påmind om att jag är "mycket lojal" har ett "hedrande uppträdande" och ett "djupt engagemang" för mitt jobb : D Haha, vilken redig ung flicka jag varit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback