Blött i Kungsträdgården

img_8888 (MMS)

Varje dag efter jobbet har det varit en ljummen vårkänsla i stan när jag slutat jobba. Jag har inte hunnit njuta mycket av den då det varit ett träningspass inbokat varje dag. Igår var jag ledig efter jobbet och hade förberett Mikael på att jag inte ville åka hem. Jag ville sitta under de nyknoppade körsbärsblommorna i Kungsträdgården och äta glass i solen. Härlig plan om det inte var så att just denna torsdag bjöd på rikligt med regn : ( Det blir inte alltid som man tänkt sig men efter en lång dag på jobbet för oss båda satt en hamburgare på Texas också fint. Idag är det fredag och himlen är åter igen oskyldigt blå. Bild: Lånad Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback