Inflytt hos Marie

img_2974 (MMS)

Igår var jag på inflyttningsfest hos Marie i hennes otroligt mysiga lägenhet i Haga. Hade fått intrycket att lägenheten skulle vara lite skabbig men möttes av ett fint stilrent hem precis i Maries smak. Om några månader får hon dessutom en liten inneboende vid namn Terre så då kommer detta vara the place to be. Kvällen var toppen! Lagom tempo och med massvis av tid att prata med alla. Jag som bara är hemma över en helg blir alltid så stressad över att jag inte hinner med men igår fanns alla mina favoriter på en plats så jag bara njöt av kvällen. Nu sitter vi på tåget hem med alldeles för mycket brunch i magen och men en hel jävla ungdomsgård runt oss (det borde vara åldersgräns på SJ) Tack Göteborg för denna gång!


Kommentarer
Marie säger:

Hej gumman

Ja klart du skall börja baka igen, supermysigt ju.

O Lchf bröd kan inte bli lättare då det inte skall jäsa.

Jag köpte kokosmjöl i en butik som heter Eko Store, så kolla om det finns någon liknande i Sthlm.

Har hört att det inte skall vara samma sak att mixa kokos.

Smakade en del kokos men inte för mycket enligt mig, men jag gillar det ju iof =)

Ha en underbar dag.

Puss

2011-09-07 | 09:56:17
Bloggadress: http://momarorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback