Crossfit med Tabi

Det här lilla muskelpaketet mötte upp mig och ett antal andra på SATS idag. Så fort jag såg Tabi så visste jag att jag var illa ute. När jag sedan hade svårt att hitta andan efter uppvärmningen så funderade jag snabbt på om han skulle märka om jag smög ut... Bara genomgången av övningarna gjorde mig lite småsvettig så ni kan ju tänka er hur passet kändes. 1 minut allt vad du orkar och 15 sekunders vila i 60 minuter. 15 sekunder har aldrig känns så kort. Men detta var precis vad jag behövde, de bästa passen är de när benen skakar och när man rent fysiskt inte kan lyfta armarna över huvudet efteråt. I love Crossfit!

 

P.s Bild hittad på google... D.s


Kommentarer
S säger:

"15 sekunders vila i 60 min" läste jag och tänkte att det kan väl inte vara hela världen? ;)

2011-09-06 | 23:19:51
Bloggadress: http://Missnuclear.blogspot.se
emma säger:

Visst är det härligt efteråt även om man tror man ska dööö :P

2011-09-13 | 16:53:55
Bloggadress: http://emmath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback