Men vi äter lite mer då...

Idag har regnet fullkomligt ÖST ner nästan hela dagen. Då finns det inte mycket mer att göra än att äta och äta lite mer. Och det gör vi ska ni se! Även fast frukosten är rejäl så är det bråttom till lunch och till middag är man så hungrig så man börjar fundera på hur kroppen fungerar...? Där emellan är det fika, frukt och kanske en glass. Dessutom avslutas ju varje måltid med det stora dessertbordet. Som tur är så ser de turkiska bakverken betydligt godare ut än var de smakar. Har dock hittat en karamellpudding som gör mamma lycklig och som påminner om Norge. Kommer nog rulla hem härifrån. Idag unnade jag mig dessutom en liten liten skål pommes. De var himmelskt gott! =)

Hur ska jag klara av att föda mig själv när jag kommer hem?

Bilderna är lite kassa men det får ni leva med...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback