Djurgården och fuskpasta

Gjorde världens bästa grej idag som jag borde tänkt på tidigare! Stannade kvar på jobbet och sprang min vanliga runda på Djurgården efter jobbet. Då hann jag inte bli trött och tappa gnistan för träning eller hungrig. Solen sken fortfarande på himlen och gav min massvis med energi. Sen är det ju bara helt underbart där ute, hösten visade sig från sin bästa sida och jag började fundera på om det inte var nästan (jag skrev nästan) i klass med springa barfota-i-turkite-en-solig-morgon... Djurgården kommer för evigt ha en speciell plats i mitt hjärta!

 

Bilden är lånad från Google men här springer jag helst!

 

Sen var jag hemma, färdigtränad till 17.30 och hade hela kvällen på mig att bara njuta! Gjorde en väldigt god rätt till middag som kommer att ätas igen just för att det var både gott och superenkelt! Köpte färska (men färdigrullade) köttbullar på Hemköp igår och de la jag råa i tomatsås som jag kryddade med allt möjligt och detta lät jag koka länge och åt med squash som jag hyvlat (till fuskpasta) Jättegott!

 


Kommentarer
lisa säger:

Åh det har jag inte testat men läst fler som gör. Gjorde du något med squashen eller är den rå? kram

2011-10-26 | 09:21:18
Bloggadress: http://lisasgodbitar.blogg.se/
Cicci säger:

Jag åt den rå, det gick utmärkt. Lät den ligga med den varma såsen på typ 5 min så blev den lite ljummen. Testa! =)

2011-10-26 | 15:35:22
lisa säger:

Ska jag absolut göra, tack för tipset!

2011-10-27 | 07:51:06
Bloggadress: http://lisasgodbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback