Nästan skilsmässa...

img_5124 (MMS)

Igår hade vi idrottsdag på jobbet och drog iväg med hela klanen för att åka skridskor. Jag var lite smått negativ (orka med en hel dag i kyla då alla skriker Cicci HJÄLP mig!) men det gick faktiskt riktigt bra. Jag ramlade inte en enda gång fast jag säkert såg ut som Bambi. Trött och sliten efter det var det bara att samla kraft för en match squash med Mikael. Det är vår andra gång och sist var jag helnöjd med SM som mål. Visan var lite annorlunda denna gången, insåg ganska snart att jag uppskattar inte alls racketsporter och är en ganska dålig förlorare. Efter att ha skrikit könsord efter min mycket älskade pojkvän och en gång skjutit bollen medvetet i bröstet på honom så tog vi beslutet att det kanske är bättre att Mikael hittar en ny squashpartner. Jag säger bara att skjuta sådana korta bollar som jag inte hinner fram till är inte snällt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback