Ingen middag..?!

img_4941 (MMS)

När vi flyttade hit till Stockholm och Mikael började plugga blev det helt naturligt att han tog över de flesta sysslor här hemma. Han har mer tid och jag tycke det var bäst så =) Så varje dag när jag kommer hem från jobbet finns det mat på bordet och det är något jag vant mig vid ganska snabbt. När han dock inte här hemma så faller allt! Idag jobbar han till 21 och det fanns ingen middag... När detta händer gör jag alltid äggröra för det är det enda jag orkar. Idag fixade jag inte ens det, satt i soffan i över en timme och tänkte att jag borde göra äggröra för ingen annan kommer att göra det. Till sist var mitt sockerfall så lågt att jag äntligen fick tummer ur. Jag har nu förstått att jag har blivit sjukt beroende av min man och att vi nog kommer vara tillsammans för evigt då jag förlorat all förmåga att ta hand om mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback