Årets bikini

img_8803 (MMS)

Åkte till Farsta centrum idag med målet att hitta en bikini för säsongen. Att prova bikini är nog något av det värsta jag vet. Hur kommer det sig att de sätter in ljus i provhytten som medvetet får folk att se superfeta ut. Inget smicker här inte! Misstänker att de samarbetar med någon typ av bantningsföretag. Måste vara så... Men efter en massa timmar i alla affärer som fanns så hittade jag tillslut en som passade. Så nu träffar ni mig som randig på stranden i sommar!


Kommentarer
lisa säger:

Grymt snygg!

2011-06-18 | 19:17:53
Bloggadress: http://lisasgodbitar.blogg.se/
Cicci säger:

Tack Lisa! Ligger en del svett, svordomar och nästan några tårar bakom den så jag är nöjd =)

2011-06-19 | 15:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback