Bostadskaos!

Visst är det ganska komiskt att jag har gått hela vintern och kännt att jag inte trivs i min lägenhet och när jag sen äntligen tar tag i det och fixar i ordningen den som jag vill ha den så måste vi flytta. Fick reda på i veckan att lägenheten som vi bor i ska säljas så nu vill jag bara hitta något annat så snabbt som möjligt så att känslan av att man är bostadslös inte är så påträngande. Alla mina små projekt är nu nerlagda och vi ger oss ut i bostadskaoset igen. Jag vet att det kommer att lösa sig så småningom och så länge man håller humöret uppe så rullar det på. Men hela min kropp längtar till man bara kan få vara. Våren har än så länge känts som en lång uppförsbacke och snart måste vi väl vara på toppen så att vi kan börja rulla nerför...! =)


Kommentarer
carro säger:

Och han kan inte tänka sig att sälja till er för lite kompispris?

2011-02-19 | 15:27:47
Cicci säger:

=) Haha, det kan jag aldrig tänka mig. Det är för mycket pengar för den lägenheten också. Man betalar för läget och det är vi inte så intresserade av. Det kommer nog dyka upp något för oss också till slut...

2011-02-19 | 15:42:40
Bloggadress: http://cicciochstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback