2011

Sitter och funderar på året som gått och allt som hänt. Hur det började tungt och tufft med hela naprapathistorien men avslutas med glädje och framför allt ett lugn i att vi gjorde rätt. 2011 var året vi bestämde oss för att må bra, stanna i Stockholm och leva livet =)

2011 var året...

Jag fick en inblick i crossfitvärlden. Jag träffade flickorna och en vänskap uppstod...

...Mikael hängde på vilket resulterade i att vi tillsammans blev 16 kilo lättare!

Vintern varade för evigt så jag och flickorna drog till London till våren och överlevde en weekend tillsammans! =)

Jag och Mikael fick ett hem i Enskede...

...och jag förälskade mig i Stockholm! <3

Jag skålade in min första riktiga semester någonsin...

...och njöt!

När sommaren var slut och hösten kom fick jag åka till Turkiet med mamma och njuta lite mer.

2011 var året jag började måla mina läppar röda, beslutade mig för att dricka mer vin och ha lite roligt. Det tar jag med mig in i 2012...

 

 

 




Kommentarer
carro säger:

Känns som att din årstotal ändå gör att du berättigar dig till en belöning, bra jobbat!



Vad det gäller mina mål för december gick det väl lite så där. Men jag ser det som uppvärmningen. Nu är jag peppad för Bitch 2012!

2012-01-01 | 14:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback