Semester

Igår kom alla tillbaka till jobbet efter semestern och det blev fullt hus på fritids. Då många av barnen fortfarande ha sommarlov kändes det lite trångt med vuxna. Så jag tog det helt underbara beslutet att ta semester idag för att få komma ifrån allt. Så imorse mötte jag och Mikael upp lillasyster Therese och vårt mål var några loppisar som jag hört talas om. Mellan varven tog vi en fika på Hermans som ligger uppe på höjden på Söder, vilket ställe! Nästa gång blir det den vegetariska lunchbuffén eller ska man kansle slå till med kakbuffén..? =) Det enda jag ångrar lite idag är att jag inte tog ledigt i morgon också... (men så är livet)

 

 

 

Syskonen


Kommentarer
carro säger:

Nämen har Mikael även lärt sig virka och lär Therese det på mittenbilden? ;)

2011-08-17 | 10:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback