Dag 26 – Mina rädslor

img_0227 (MMS)

Har en viss rädsla för att säga saker högt för då kan det hända. Så jag tänker inte printa ner mina värsta tankar för då vet man aldrig vad världen tar vägen. Men något som redan är ett faktum är ju att jag ärvt min rädsla för ormar av min kära mor. Det är ju inte så konstigt eftersom hon skrek högt och satte händerna framför ögonen så fort det dök upp någon (på bild, TV eller vad som) Så det var ju bara en tidsfråga innan jag skulle bli som henne. Det värsta är nog när det regnat ute och daggmaskarna kommer fram. Då är det svårt att ta sig fram och att jag kommer vakna kallsvettig den kommande natten är ett faktum. Tycker till och med ormen Kaa i Djungelboken är lite läskig...


Kommentarer
S säger:

Jag har lärt mig motsatsen. Prataom det så är sannolikheten för att det händer minimal :)

2011-04-04 | 07:32:15
Bloggadress: http://Missnuclear.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback