Sticka sockor del 2


Igår var det dags för fortsättning på min "Sticka sockor för nybörjare". Jag hade gjort min läxa och stickat fram till halva hälen och var nu redo att lära mig resten. Det var precis lika trevligt som förra gången och efter mycket svett och nästan några tårar så har jag nu en häl på min socka (det var sjukt svårt denna gången) Hur jag ska lyckas med nästa socka själv är för mig ett mysterium, kan hända att det bara blir en socka som jag i så fall tänker rama in och hänga på väggen... (så härmed ber jag om att inte få någon förfrågan om jag kan sticka sockor till någon av er för det kommer INTE att hända!)

Min halva socka.

 

Så har jag äntligen tagit mig till SATS för att prova på deras träning och efter två pass så kan jag bara sammanfatta det med att på SATS kör de inte med att repetera stegen. En gång räcker visst och sen kör de på. Kvar står en mycket förvirrad Cicci och vet knappt vad som är höger och vänster... Var på Afro Dance i måndags och är grymt besviken då de missat att kolla upp vad dans från Afrika verkligen går ut på och idag provade jag på Step och blev nästan helt bortdansad. Men jag ger mig inte, ska fan gå dit nästa vecka iallafall...

 

Annars går vi bara och räknar ner till helgen då vi ska åka till GÖTEBORG! Längtar så himla mycket! Måste dock tillägga att det har inte känns som en evighet från förra gången jag var hemma, tiden har rullat på och det var mer som "Oj, ska jag hem nu till helgen.." Det måste ju räknas som positivt...?!

 

Godnatt!


Kommentarer
Linda säger:

Hejja dig du kommer klara dina sockor galant snart sitter du där stickar som om ingenting=)

Hoppas verkligen att vi kan få till en liten träff i helgen saknar dig massor=)

KramKram*

2010-10-07 | 07:05:41
s säger:

Jag vill ha dig kvar! Riina tänker ha fest på lördag....

2010-10-07 | 13:21:11
Bloggadress: http://dii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback