Oj, nu råkade jag shoppa igen...


...inte för att jag kan visa det här för Lindex hemsida suger. Stockholm är i alla fall himla farligt, det finns klädaffärer ÖVERALLT och det kliar i mina shoppingsugna fingar konstant. Varje gång jag kommer hem med något så säger jag att det var det sista på ett tag. Nu är det shoppingförbud och Mikael bara skrattar åt mig (jag försöker muta honom med något fint ibland så han inte ska säga åt mig att sluta...) Idag fick jag en fin liten spetskjol, nya lååånga stickade sockor och en söt liten mössa. Men det är jag värd! =)

Nu mina kära tjejer ses vi snart igen, jag saknar er som tusan här borta och jag längtar till på lördag!
Puss och kram på er!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback