Ladies Night!

I lördags laddade jag hela dagen för LADIES NIGHT! Hade nästan inga förväntningar på själva showen men såg verkligen fram emot kvällen med Kina och hennes tjejkompisar. Det hela började på en grekisk restaurang på Söder innan vi begav oss mot Globen där följde en och en halv timme med konstanta applåder, busvisslingar och kvinnoskrik (från mig) Det var en helt underbar show och jag skulle se den igen idag om jag kunde. Måste säga att även Måns Möller som jag inte var så väldigt förtjust i står nu även han högt på min lista =) Tänker inte försöka beskriva hur det var utan jag tycket att alla som har möjlighet ska gå dit och titta. Nästa år blir det helt klart med mina flickor!! Kvällen blev faktiskt ganska lugn och jag var inne på efterfesten en kort stund men begav mig sen hem. De behövs nog en rejäl förfest för att hålla igång som tanterna gjorde...

Alla mina bilder finns i Kinas kamera då jag gick hemifrån med en egen kamera med varken laddat batteri eller minneskort...

I går gick jag och Mikael en långpromenad genom Stockholm i ett härligt höstväder. Vi kikade in på Chokladfestivalen i Nordiska Museet som var lite överskattat och dyrt innan vi traskade hem och åt middag. Helt underbar söndag!


Kommentarer
Mikael säger:

2010-10-18 | 21:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback