Åter på Göta

När jag är igång och tränar flera gånger i veckan längtar jag alltid efter mina lediga eftermiddagar. Riktigt njuter när jag kan få åka hem eller ta en fika på stan. Men efter en veckas frånvaro från Göta var suget riktigt stort att få komma tillbaka. Var trött på att se alla uppdateringar på andras träningsglädje och få lyssna på Mikael som kom hem och berättade om alla roliga saker de gjort i boxen.

Kan till min stora glädje konstatera att jag fungerar inte riktigt som människa om jag inte får röra på mig.

Så morgonpasset satt riktigt fint i morse, äntligen tillbaka! Så nu åker jag lagom mör och fullständigt avslappnad till jobbet. Skön känsla...

P.s kom hösten idag? D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback