Tillbaka

Jag fungerar inte utan min träning! Sover dåligt, ältar saker, drömmer konstigt, äter skräp, får ont i magen, hanterar inte stress och blir på otroligt dåligt humör... 

Listan kan göras lång men ändå var det så svårt att komma tillbaka efter min långa förkylning. Jag liksom drog på det och kände efter alldeles för länge. 

Men i dag efter jobbet fann jag och Göta varandra igen och det med besked. Inte bara gick jag dit och körde utan presterade riktigt bra. Är stolt över mig själv idag efter att 35 kg stänger bara flugit upp! 

Nu går jag och lägger mig med den där härliga trött-i-hela-kroppen-känslan som jag saknat så! 
Sänder också en liten tanke till fina vänner som vill träna men inte kan. Det kommer tjejer, vila så är ni snart där! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback