Kärlek till boxen

Vet att jag vid ett tillfälle för inte så längesedan sa till mina vänner att jag aldrig längtar till Göta. Det stämmer faktiskt ganska bra, jag som person har aldrig varit den som tyckt att det är helt underbart att röra på mig. Jag förstår ju att jag antagligen har något typ av sug för att jag ändå lyckas ta mig dit flera gånger i veckan men känslan innan jag kommer dit är ofta:
 
- Mååååste jag?
 
Det är någonting som jag kämpar med varje dag och som jag är oerhört stolt över att jag kan behärska och ändå förstå vad som är bäst för mig.
 
MEN när jag väl kommer dit, sätter min fot i boxen och möts av det som filmer visar så är jag med till 100% och lite till. Då känner jag lycka över att jag hittat något som passar just mig så bra, som utmanar mig och får mig att bli starkare och starkare för varje gång!
 
Crossfit <3
 
 
 

Kommentarer
Kina säger:

Härligt att läsa om din träning <3
Även livet omkring!
Du är min pepp! !
Kramar

2013-03-24 | 20:57:22
Cicci säger:

Kram Kina! <3

2013-03-24 | 22:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback