Botaniska & jag

Har fikadate med mina väninnor idag. Dock ska vi inte ses för senare på kvällen och detta gav mig ett glapp mellan jobbet och fikan på 2 1/2 timma som jag inte riktigt visste vad jag skulle göra med. Var lite sliten i morse och då kändes glappet så jobbigt att jag funderade på att ställa in allt. Men det hade ju varit fruktansvärt tråkigt av mig så tog istället en promenad upp för Linné efter jobbet, köpte sallad, en ask jordgubbar och en filt, tog vagnen upp till Botaniska trädgården. Här sitter jag nu, luftar fötterna och njuter! Vattnet pålar i dammen bredvid, en and har redan varit på besök två gånger och jag funderar på om jag ska sova middag efter min sallad. Måste vara bästa beslutet idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback