Göta ❤️ Filippinerna

I går hade Göta ett insamlingsevent till förmån för naturkatastrofen i Filippinerna. De annornades en tävling där alla intäkter plus försäljning av lotter och fika gick till Röda Korset. 
Jag är själv verkligen inte en tävlingsmänniska men att få vara med och titta och heja var otroligt roligt. Då vi skulle iväg på julbord missade vi tyvärr finalen men när jag såg den på film efteråt rös jag i hela kroppen. Vann gjorde två av mina främsta förebilder, våra coacher Elinor och Fredrik. 
Vad Göta är för oss medlemmar är svårt att förklara för de som står utanför men jag blev alldeles blödig av hela stämningen och gemenskapen som infann sig. Har så otroligt mycket att tacka min fina klubb för. Boxen med största hjärtat i Sverige! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback