Stockholm i mitt hjärta

 
Sista dagen, sista kvällen, sista promenaden hand i hand runt i Enskede för denna gången. Pratar om allt vi gjort, allt vi är stolta över och allt som blev bra : ) Om gamla minnen och nya som ska komma. Känner hur tårarna bränner i ögonen och vill inte titta bort på Mikael för vet att han känner likadant. Vi ska flytta hem till något jättefint och efterlängtat men vi ska även flytta i från något väldigt kärt. Jag kommer att sakna tunnelbanan, Stockholmsfärgerna i gult, orange och rött, promenaderna på Söder som gör en lycklig och känslan av att jag kan göra vad jag vill.
 
Jag kommer inte sakna att bo i andra hand, att betala för mycket i hyra och att inte få träffa mina nära och kära när jag vill. För nu kan jag det, nu kommer vi hem! : )
 
Vad ska hända med cicciochstockholm? Jag har ju hittat mina 100 skäl att älska Stockholm, det är jag säker på. Kanske är detta sista inlägget jag gör och i så fall får jag tacka för att ni följt med oss ända hit! Lämna gärna en liten kråka så jag kan se vem ni är <3
 
Kram!
 
 

Kommentarer
Carro lager säger:

Jag kommer definitivt sakna dig med din blogg, dina ord, av att bli inspirerad, se din å Michaels kärlek...
Nä, du vara kan inte lägga av å blogga!!
Hoppas vi ses nån gång nu, nu när du faktiskt kommer att bo i underbara Göteborg igen :)
Kram på dig å tack för att man fått följa dig å ditt liv!

2012-08-02 | 00:33:09
Lova säger:

Jag har älskat att läsa din blogg cicci och jag hoppas att du fortsätter att skriva! Kran

2012-08-02 | 10:14:12
Terre säger:

Jag vill oxå att du fortsätter att blogga!
Gärna om de där små sakerna man lätt tar för givet och glömmer skänka en tanke, du är grym på att få en att lägga märke till just sånt! Välkommen hem fining!

2012-08-02 | 12:18:19
Bloggadress: http://alltochingentingmestingenting.blogg.se
lisa säger:

Hoppas du fotsätter! Du skriver så mysigt! Ses ikväll. Kram

2012-08-02 | 13:18:47
Bloggadress: http://lisasgodbitar.se
anneli säger:

Hoppas du fortsätter att skriva! Det ger även din svärmor en inblick i eran vardag, både stora och små händelser. Kram och lycka till med nya jobbet!

2012-08-02 | 15:39:33
Tess säger:

Ja, du måste fortsätta blogga vännen!
Välkommen hem, underbart att ha er här igen!
Puss

2012-08-02 | 21:46:38
Maria Sandin säger:

Tack själv för att jag fick följa och dela med era spännande år i Stockholm. Lycka till med nya framtid i Göteborg!

2012-08-02 | 23:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback