Skulle ni valt oss?



Hej!

Läste nyss din annons om att du vill hyra ut din lägenhet och jag tror den skulle passa oss väldig bra!

Jag heter Cecilia och är 27 år gammal. Jag har tillsammans med min sambo Mikael nyligen flyttat hit till Stockholm då han börjat studera på Naprapathögskolan och jag fått fast jobb på Manillaskolan som resursperson till döva barn och ungdomar.

Vi ska stanna här i Stockholm en längre tid och söker nu en bostad. Vi är ett ordningsamt par och hyr själva ut vår bostadsrätt i Göteborg i andra hand så vi är måna om att ha en god relation med hyresvärden. Vår lägenhet i Göteborg är även den en 1:a så vi är vana vid att bo på mindre yta.

Vi har självklart inga betalningsanmärkningar, inga husdjur och är rökfria.

Jag och Mikael har bott tillsammans i snart 4 år och vi tycker mycket om att träna båda två så det tar upp en stor del av vår fritid. Mikael tränar kampsport och jag på SATS. Vi åker även hem till Göteborg ofta så slitage på lägenheten blir då mindre än vanligt.

Goda referenser finns om så önskar och deposition är inga problem.

Med vänliga hälsningar Cecilia & Mikael

Vad tror ni? Skulle ni valt oss? =)

Kommentarer
Linda säger:

Absolut utan problem=)....Hoppas ni hittar er ett kryp in snart håller tummarna.

Ta hand om er Kramar*

2011-02-20 | 16:16:30
Cilla säger:

Det skulle jag absolut gjort!

Lycka till!

Snart så åker vi....

2011-02-20 | 17:23:58
Bloggadress: http://cillasaxplock.blogspot.com
anneli säger:

Självklart skulle jag ha valt er!! Kramar till er och lycka till!

2011-02-20 | 18:55:49
Anonym säger:

kollat upp tempus studenthemmet ? (de har familjehem, dubbelrum för par men annars vanligt rum med kokvrå eller utan med gemensamt på 21 kvm-) i åkerhov. Bli medlem i någon nykter organisation, ange vilken kyrka församling får ni hemmet inom halvår!

2011-02-20 | 22:29:13
edsvalla-fia säger:

absolut!! lycka till!!

2011-02-20 | 22:36:24
Cicci säger:

För att få lägenhet genom Tempus måste vi båda vara studenter =( Men tack ändå!

2011-02-21 | 15:01:20
lisa säger:

Klart! Ni är ju dröm hyresgästerna!

2011-02-21 | 18:21:32
Bloggadress: http://lisasgodbitar.blogg.se/
Cicci säger:

Visst är vi! Dumma stockholmare! Snart, snart åker vi Cilla, wiii..! =)

2011-02-21 | 18:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback