Hockeykväll

Mikael har grabbarna hemma på hockeykväll här så jag har bosatt mig i köket där jag inviger ugnen. Var ju tvungen att sysselsätta mig med något och så passa på att bjuda på fika. Så härligt att kunna baka igen efter en lite ofrivillig paus. Dock blev jag inte helt nöjd med resultatet men det är ingen som klagar från Tv-soffan i allafall. Muffinsen fick ingen höjd och bröden var aningen ogräddade. Jag är väl lite ur balans men ge mig några månader i detta kök så är jag nog på banan igen. Just nu längtar jag bara tills jag är färdig på jobbet i morgon så jag kan ta helg. Har jobbat hela veckan med en härlig förkylning och aningens feber så lite sovmorgon kommer att sitta fint. Hoppas det härliga vädret håller i sig bara så blir det en toppen helg.

Kompisbröd

Kanel och kardemummamuffins

Pojkarna


Kommentarer
anneli säger:

Oh vad det såg mysigt ut Cicci! Brödet och muffinsen såg jätte goda ut! Kry på dej nu Kram

2011-04-14 | 20:49:32
Cicci säger:

Det var en smygbild för jag kunde inte med att fråga om jag fick fotografera till min blogg =) Ska se till att hinna baka något gott att ta med mig till alla de där fikastunderna som brukar uppstå i Säffle... =)

2011-04-14 | 21:33:41
Bloggadress: http://cicciochstockholm.blogg.se/
Mikael säger:

Både brödet och muffinsen va supergoda!

2011-04-15 | 10:24:26
Anonym säger:

Mums, det ser jag fram emot. Kram

2011-04-16 | 17:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback