Blå Spåret & jag






I dag tog jag mig en timmers promenad i Blå Spåret som är Kärras naturstig/löparsslinga. Syftet var till skillnad från när jag brukar vara där inte att motionera utan för att få tid att tänka. Det händer så mycket just nu att det kan vara skönt att bara få komma ut och komma ikapp. 

Blå Spåret är fylld med barndomsminnen och fina sådana! Här har jag varit på utflykt med skolan, lekt med kompisar, hånglat med killar, åkt moppe och druckit häxblandning. På senare år har backarna gett mig mjölksyra eller paus i livet. När jag promenerade runt kände jag att denna lagom stora skog har en säker plats i mitt hjärta. 

Hoppas att jag snart får använda den mer i min vardagsmotion och då kanske med ytterligare en liten person. Och skulle det inte bli så så kan jag gå dit och sätta mig på en 3500 år gammal stenhög och jämra mig! 

Kommentarer
Madde säger:

Du har så fin inställning till allt. Det är inspirerande <3

2015-10-04 | 20:22:03
Bloggadress: http://mwsfoton.blogg.se
Anonym säger:

Tack Madde! <3

2015-10-06 | 20:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback