Helgen

Helgen har gått i rekordfart. Det har varit full rulle från morgon till kväll men var tog all tid vägen?! 

Hela köket är dock fyllt med knäck, bullar och pepparkakor och lägenheten till viss del är julpyntad. Och baket tog nästan hela dagen igår. Extra nöjd är jag med min ren som Marie hjälpte mig med. Vi fick använda varenda hjärncell vi har för att få till den : ) 

Skogen bjöd på mycket fint, bland annat lingonris till min ljus-galge som jag pysslat ihop. På fredag ska allt vara klart då det goda ska ätas upp när vi ska ha after-glögg med fina vänner. 

Har lite svårt att ta in att jag nu ska behöva jobba och vänta i hela 25 dagar innan jul faktiskt kommer. Men så är december lite mysigare än överig tid på året så det får gå! 







Kommentarer
Anonym säger:

Bullarna och kolan? Såg väldigt goda ut.....
Kan du lägga ut recept?!

Svar: Absolut, kommer i nästa inlägg.
Cicci

2015-11-30 | 15:49:24
Svärmor säger:

Oh, vad fint du gjort och gott allt ser ut!😀 duktig du e😘

2015-11-30 | 16:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback